27 augustus 2008

Blog Parade




Tijdens een van mijn dagelijkse bezoeken op de Sancho site las ik een bericht dat Sabine van Farbenmix alle hobbynaaisters een duwtje in de rug wou geven.



Zij nam het initiatief om te starten met "Unikate machen Freu(n)de" !







Ik ben moeder van drie kinderen, 2 zonen van bijna 10jaar en een dochter van 3jaar.



Voor de kinderen naai ik héél véél, gewoon omdat ik het zo graag doe maar ook omdat ik wil dat ze iets apart aanhebben.



Intussen zijn ze het zo gewoon, mama maakt het wel...


De creativiteit is hier thuis aangeboren, we hebben allebei een job en beiden hebben we een passie. Meestal trek ik tijdens mijn vrije momenten naar mijn naaikamer. Mijn man zijn hobby kan je hier bewonderen.
Onze kinderen zijn ook heel creatief, regelmatig krijg ik een of andere tekening onder mijn neus, dit zou ik graag hebben.

Voor de blog parade heb ik speciaal een pull gemaakt voor een jongetje met maat 98. Bewust voor een jongenspull gekozen omdat ik weet hoe moeilijk het is om iets uniek te vinden voor jongens.

Een pull in bruin Nickyvelours, vooraan maakte ik een apllicatie van een vikingschip. Het hoofd en de staart van het schip is een veloursmotief van FM dat ik in 2 knipte alvorens het op te strijken. Op de linkermouw staat een borduurtje van een vikinghoofd.

Het pulletje is te koop op Dawanda (zie shop)

Neem gerust een kijkje bij foto's daar vind je toch een deel van wat ik het afgelopen jaar gemaakt heb.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten