8 september 2008

ik ga dansen op de olympische spelen






'ik ga dansen op de olymische spelen, dat kan ik nu hé mama?' zei Rune toen ze het setje paste.


Toen het patroon van de Roxy uitkwam wou ik hem dadelijk hebben, ik vond dit zo'n leuk modelletje waar je alle kanten mee uitkan.


In Brussel kocht ik speciaal daarvoor een Chinees stofje, eentje in blauw en eentje in rood.




Toen ik thuiskwam vond ik het zonde om de lap te veknippen en de stof was vrij dik voor een zomers jurkje.De lappen gingen in een zak goed dicht, achteraan de schatkist in.
Vorige week ben ik er eindelijk aan begonnen, een tuniekje Roxy en daaronder een Wanda-broekje allebei van Farbenmix.
Het broekje is in vrij dik linnen, echt koude winters komen er toch niet meer.
Spiegeltjes waren een 'must', een tijdje geleden maakte ik voor Yara een trui en daar naaide ik spiegeltjes op, Rune vond dat zo mooi dat ze ook spiegeltjes wou.
En de rode stof...
die wacht op een ander project.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten