22 juni 2011

Fotobella

Eindelijk is de tas klaar,
het patroon is een E-book van Jolijou , heel tevreden over de omvang van de tas en je kan ze ook als handtas gebruiken. Binnenin zit een uitneembaar mandje waar het toestel inzit.








De riem is een riem van een oude tas, wegens gebrek aan riemband. Maar met deze kan ik ze alvast in gebruik nemen.

Achteraan de tas zit een groot vak waar je eventueel een boekje in kwijtkan, altijd handig om een stadsplan oid in te steken.




hieronder staat het mandje, de scheidingsvakjes zitten vast met velcro. Nu is heb ik enkel op de scheidingsvakjes de velcrotandjes genaaid.

Op de binnenkant van het mandje naaide ik een band die je krijgt als je in het gips zit om je arm te dragen. Ik brak vorig jaar mijn elleboog en dacht dat die band nog wel eens zou kunnen dienen en inderdaad. Intussen heeft Siebren al in het gips gelegen en nu ligt Fjodor in het gips. Band genoeg dus, ik kan gerust nog wat meer tassen maken.





Nu komt er ook nog een effen jeansversie hoor,

Geert ziet het niet zitten om met zo'n fleurige tas rond te lopen(-;


1 opmerking:

  1. Ik vind hem super!! Hij staat hier ook nog op mijn to-do list.. want ik heb een nieuwe slr waar nu zo'n standaard zwart (dus saai) tasje om zit.. Erg mooi gemaakt!

    groetjes.. Petra

    BeantwoordenVerwijderen