17 juli 2012

T-shirts en een kleedje



bij het zien van de nieuwe tricot van paulapu dacht ik eraan dat er nog een lap pureh in de kast lag.
het is niet echt zomer maar ze heeft het toch nooit koud
vooraan een strijkapplicatie erop met een hertje heeft altijd succes bij de jongedame




Voor mezelf een Joana met kort aangeknipte mouw, de hals in het patroon is te breed voor mij, ik heb hem dus iets minder breed genomen en zo past hij perfect 


En dan nog een kleedje voor mezelf uit een fimi van 2008 of 2009
in een hilco stofje
Hier zit de hals ook ruim, de lintjes aan de schouder gaan eraf en ik ga er andere aanzetten met aan de binnenkant een kamsnap, in de hoop dat ik dat rond het bandje van mijn bh kan doen en het geheel niet meer afzakt naar de schouders




2 opmerkingen:

  1. je hebt blijkbaar de regenuren nuttig besteed.
    Jammer dat de halsuitsnijding van het jurkje niet helemaal comfortabel zit.
    het is wel een erg mooi (en duur) stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer mooie dingen gemaakt! Het shirtje voor je dochter is prachtig in die mooie tricot en ook het modelletje Angie blijft mooi, hé!

    Voor jezelf, vind ik het jurkje echt heel erg mooi geworden. Heel mooi stofje heb je er ook voor gebruikt, alleen jammer van de hals (hoewel dat niet zichtbaar is :-) ). Ook het shirtje is mooi geworden!

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen