25 oktober 2012

ongedierte gespot!

het vervolg van de grote rol die ik enige tijd geleden in mijn blog plaatste, dit is het resultaat

 
bedankt Celine voor de foto's! jullie waren weer geweldig in de weer
 



de maat is XL voor de heren, wat uiteraard voor mijn pop heel veel te groot is,
ik maakte 4 stuks, gans mijn naaikamer zag zilver. Niets bleef gespaard van stofjes velours de panne, hatelijke stof voor het vuil dat je ervan hebt maar ideaal voor verkleedkledij.
Elk jaar maak ik 4 kostuums op vraag van mijn werk, deze periode zijn op het werk alle creatievelingen druk in de weer om toch maar weer te zorgen dat het een geslaagde halloweenwandeling (op 28/10) wordt voor de toeschouwer.

2 opmerkingen:

  1. Geweldig zeg! Wat knap gemaakt, ziet er super uit!


    Groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes vandaag op de halloweenwandeling !
    Mijn bewondering voor jouw pakken schreef ik al elders neer.

    BeantwoordenVerwijderen